Kiinteistönhoidon yhteystiedot

JAVEJA Kiinteistö Oy

puh. 044-977 6240

Kiinteistöpalvelun työaika on arkisin klo 8.00 – 16.00 ja muuna aikana päivystysaika, jolloin heidät tavoittaa samasta numerosta.

Milloin otan yhteyttä kiinteistönhoitoon? Tähän vastataan seuraavassa kappaleessa.


Milloin otan yhteyttä kiinteistönhoitoon?

Ensisijaisesti kaikki yhteydenotot tehdään suoraan isännöintiin. Jos kyse on päivystysajasta tai hyvin kiireellisestä asiasta, joka ei voi odottaa isännöinnin kautta kulkevaa tietoa seuraavaan arkipäivään, voidaan soittaa suoraan kiinteistönhoitajalle. Tällaisia tapauksia voivat olla esimerkiksi:

  • massiivinen vesivuoto, joka voi aiheuttaa rakenteille vahinkoa
  • ikkuna rikki sisältä ulos asti ja vaatii välitöntä toimea
  • palohälytys
  • ym.

Isännöinnissä asiat käsitellään ensisijaisesti sen takia, että teemme ongelmasta järjestelmän kautta huoltopyynnön kiinteistönhoidolle, jolloin voimme seurata milloin ongelma on korjattu ja asunnossa käyty. Lisäksi järjestelmäämme kiinteistönhoito kommentoi huomiot, jotka voivat vaatia meiltä lisätoimia, esimerkiksi putki- tai sähkömiehen tilausta. Tämän takia on tärkeää, että me otamme vikailmoitukset vastaan ensimmäisenä, jotta voimme tarkemmin selvittää tilannetta ennen kiinteistönhoidon paikalle saapumista.